ROCK SOLID AARS

Fra januar 2013 skiftede Aars Frikirkes juniorklub navn.
Vi blev Rock Solid Klub nummer 20 i Danmark.

Juniorklubben Rock Solids egen hjemmeside: HER

Rock Solid konceptet er oprindelig fra YFC (Youth For Christ) i New Zealand,
og køres nu i en lang række lande. Det betyder at Rock Solid er internationalt. Derfor trækker vi også på erfaringer og netværk fra en række andre lande. Rock Solid Danmark er en del af YFC Danmark. De første Rock Solid klubber startede i Danmark i 1994.

Rock Solid

Teologien i Rock Solid er i overensstemmelse med YFCs fælleskirkelige grundlag. Den primære vægt i Rock Solid materialet ligges på sjov, lege, godt fællesskab og så at tale om kristne emner ind i et hverdagsperspektiv.

Rock Solid Aars er den vildeste klub for drenge og piger der går i 3. – 6.klasse.
Vi mødes hver mandag kl.18.30 i pavillonen bag frikirken.

Klubbens leder er Birgitte. De øvrige voksne er Kim.

Vil du vide mere om vores seje klub er du velkommen til at komme et par gange på besøg, og se om det er noget for dig, eller kontakte Birgitte på 20 92 30 98.